Startupfeeder

A hazai startup ökoszisztéma etetőgépe

SMART-UP Social Media workshop - Neusiedl am See (2019.04.25.)
Vendég bejegyzés - Beszámoló Balassa Réka tollából

A rendezvény az INTERREG V-A Ausztria-Magyarország Program ATHU052 – SMART-UP projektjének keretében valósul meg. A projektet az Európai Regionális Fejlesztési Alap támogatja.

logo.jpg

Április utolsó hetében került megrendezésre egy félnapos workshop a Fertő-tó partján, ahol osztrák és magyar startupperek találkozhattak Lucas Hoffmann-nal a német nyelvterület social media szakértőjével. A kiutazás és minden egyéb adott volt, a résztvevőknek csak egy nagy adag lelkesedésről kellett gondoskodniuk.

image002.jpg

A workshop tapasztalait Balassa Réka osztotta meg velünk.

Az idei Ideathon óta lelkesen járunk a győri StartUp közösség eseményeire. Április 25-én, csütörtökön részt vettünk a StartItUp Győr és a StartUp Pannonia által szervezett workshopon Neusiedl am See-ben, melyen a közösségi média kapta a főszerepet.

image005.jpg

Social Media marketingről tanulhattunk Lucas Hoffmann-tól, a németnyelvű térség egyik legnagyobb marketingmenedzserétől. Az előadás kifejezetten informatív, inspiráló és motiváló volt, kész tervvel a fejemben érkeztem haza és a megszerzett tudást máris el tudtam kezdeni alkalmazni a Facebook oldalamon.

image004.jpg

Összefoglalom Nektek a (szerintem) leghasznosabb tanácsokat, melyeket Lucas Hoffmann-tól tanulhattunk:

  1. Tervezd meg a posztjaidat, 6 hónapra, 7 napos lebontásban.
  2. Döntsd el azt, hogy mikor milyen formátumban posztolsz, így már "csak" a tartalmat kell kitalálnod. - Nekem ez a tipp máris borzasztóan sokat segített, pedig milyen egyszerű ötlet, nem? Így eldöntöttem, hogy minden hétfőn cikket, minden szerdán képet, minden pénteken feladatot, minden vasárnap pedig videót fogok posztolni.
  3. Kérdezd meg ügyfeleidet, hogy mit szeretnének látni az oldalon. - Baromi jóóóóó! Megkérdeztem őket, és máris tudom, hogy mit posztoljak az elkövetkező négy hétben - aki vállalkozik, az tudja, hogy sokszor erre van a legkevesebb idő és semmi kedved a hosszú nap végén még a tartalmat is kitalálni. Kitalálják az ügyfelek, szuper!
  4. Elég, ha a 25%-a acontentednek saját. - Tök megnyugtató, nem? Rajtam mindig ott volt a nyomás, hogy saját contentet kell gyártani. Nyugodtan ossz meg mást is!
  5. Mondd el nekik, hogy MIÉRT érdemes követni téged. - Azaz ne csak reprezentálj, hanem mondd el, hogy mit adsz nekik az adott platformon.
  6. Légy minél több platformon, és nyújts mindenhol más contentet.
  7. Nem kell minden nap posztolni, de posztolj kiegyensúlyozottan.
  8. Tegyél rá mindig hirdetést a contentekre, mert különben csak a követőid 10%-a éri el a tartalmadat.
  9. Gyere el a StartITup Győr eseményekre. (Na jó, ezt én mondtam, nem ő, de gyere el tényleg! És tuti, hogy ő is ezt mondaná!

image003.jpg

Köszönet Balassa Rékának és a StartITUp Győrnek a képekért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://startupfeeder.blog.hu/api/trackback/id/tr6414798204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Startupfeeder

Hírek és beszámolók a vidéki, helyi szerveződésű startup ökoszisztémák eseményeiről, újdonságairól. Emellett tudósítunk magyar startupok nemzetközi sikereiről

IMPRESSZUM

süti beállítások módosítása